سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
زط

حوزه/ محمدی فشارکی با اشاره به طرح پویش «هدیه ای باشد برای تو» گفت : اتفاقی که توسط بانوان کاشانی رقم خورد پیوست اتفاقات دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار ویژه شهرستان کاشان در مراسم طرح پویش «هدیه ای باشد برای تو» در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در کمک به جبهه مقاومت، که با نمایش طلاها و وجوهات نقد اهدایی بانون کاشانی در دفتر امام جمعه کاشان برگزارشد.ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: امیدواریم بتوانیم با راه اندازی پویش «هدیه ای باشد برای تو» گوشه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری درکمک به جبهه مقاومت را عملیاتی کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: همانطور که پیوست حرکت های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کنگره ملی شهدای منطقه کاشان می باشد امروز هم پیوست کنگره ملی شهدای کاشان باید کمک به جبهه مقاومت به خاطر ایستادگی در مقابل جبهه کفر باشد.

محمدی فشارکی راه اندازی کمک های مردمی به جبهه مقاومت در سطح شهر کاشان را همانند اتفاقات دوران دفاع مقدس در کمک به رزمندگان جبهه های جنگ دانست و افزود : امروز مردم کشورمان تمام قد با تاسی از دوران دفاع مقدس تمام توان خودشان را برای کمک به جبهه مقاومت به کار گرفته اند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان یاد آورشد: همانطور که مردم کاشان در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از جنگ در سطح کشور پیشتاز بودند الان هم در کمک و تجهیز جبهه مقاومت پیشتاز هستند.

محمدی فشارکی بابیان اینکه دستمان از گنجینه دفاع مقدس کاشان برای ارائه گزارش پر است گفت: اتفاقی که توسط بانوان کاشانی رقم خورد پیوست اتفاقات دوران دفاع مقدس است.

فرماندارویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه ما مسئولان در مقابل ایثارگری های مردم احساس می کنیم که خیلی عقب هستیم گفت: به دلیل مشغله های کاری که داریم مشاهده می کنیم گاهی اوقات در خدمت رسانی و کمک به جبهه مقاومت با مردم فرسنگ ها فاصله داریم .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha